加入我們 聯絡我們

02/27

2018

二月月會「櫻花友儀夜Sakura」

Konnichiwa 大家好
本會2月月會已於2月27日圓滿完成!我們以輕鬆玩樂的形式,帶大家足不出戶「瞬間知日本」,了解更多嚟緊嘅鹿兒島亞太大會之餘,亦可以從中認識更多日本嘅禮儀文化!

當晚精彩活動如下:
【亞太大會攻略】 想知亞太大會點解一定要去,記住要嚟今次月會啦!今次我地邀請咗 重量級嘉賓 – 2013年總會會長胡惠基參議員 分享咁多年參加亞太大會嘅心得同得著!

【甜甜蜜蜜在2月】 櫻花樹製作-日本文化月會又點會少得櫻花樹呢!親手「栽種」屬於妳嘅櫻花樹,新一年讓幸福綻放!

【日本禮儀文化教室】 去到「禮儀之邦」日本有咩需要注意,就等我地籌委會話俾大家知!

【壓軸抽獎同有獎遊戲環節】 當晚我地仲會抽出一名會員獲得ASPAC的註冊費用(價值港幣$3000 )!!

【時尚得獎者分享】 當晚月會環節更邀請了「全港時尚專業女性選舉」前得獎者文顯楠,同大家分享女性喺傳統男性主導嘅偵探行業遇到嘅挑戰同趣事!

【活動回顧】

   

   

   

地址: 香港上環干諾道西21-24號海景商業大廈21字樓

21/F., Seaview Commercial Building, 21-24 Connaught West, Sheung Wan, Hong Kong

電話: (852) 2543 8913

傳真: (852) 2543 6271

電郵: info@jcicitylady.org.hk

群組: www.facebook.com/cityladyjc